` אבחון
אבחון

אבחון

האבחון מתבצע על ידי מומחה בעל 17 שנות נסיון בטיפול בכפות רגליים באמצעות מדרסים.
 
האבחון כולל:
-תחקיר מעמיק על אורחות חייו של הלקוח.
בשלב זה הלקוח מתושאל,בדרך כלל עם כוס קפה,על הרגליו היומיומיים,שאיפותיו לעתיד מבחינת הרגלים ספורטיביים וכמובן הסטוריה רפואית רלוונטית.
זהו שלב קריטי שבמקרים רבים קצת נדחק הצידה ולא מקבל את תשומת הלב הראויה. ב ADAM's לא ניתן לשלוח הזמנת עבודה ללא השלב הזה!  זה למעשה הכיוונון הראשוני והחשוב ביותר בתהליך תכנון המדרס.
-בדיקה פיזית של הלקוח(מהצוואר ומטה).
זהו שלב הבדיקה הפיזית,בו הטכנאי מקבל נתונים אובייקטיביים לגבי מבנה השלד "היבש",זהו חלק חשוב ביותר במערך השיקולים בעיצוב המדרסים.
הבדיקה מתבצעת כאמור על ידי טכנאי אורטופדיה על מנת לנתח את נתוניו הפיזיים ,זיהוי הבדלים באורך רגליים והערכת תיקוני יציבה ספציפיים של כל לקוח.
-מילוי מרשם ייעודי למדרסים למעבדת הייצור.
באמצעות טופס מרשם אינטרנטי שפיתחנו,המידע שהטכנאי אוסף מגיע למעבדת הייצור מיד עם סיום הבדיקה ומילוי כל הנתונים הפיזיים והאישיים של הלקוח.
המרשם מכיל בתוכו תוספות מומלצות במדרס אשר ניתן ליישם רק באמצעות הדפסה תלת מימדית וסרטון בפורמט ייחודי שפיתחנו.
-בדיקת הליכה מצולמת שמועלית לאבחון מעמיק למחשב במעבדת הייצור.
בשלב זה קורה הקסם...הסרטון מועלה למחשבי בית המלאכה ומנותח שלב אחרי שלב בדיוקים מרשימים,זה למעשה מאפשר לנו לצפות גם במנח הנייטרלי של כף הרגל וגם במצב דינמי.התוצאות מהשידוך הזה לא פחות ממדהימות ומאפשרות עיצוב וייצור מדרסים מושלמים.
-הבנת שאיפות הלקוח מבחינת הצלחת הטיפול .
כחלק התפיסה טיפולית בה אנו מאמינים הלקוח יקבל הערכה אמיתית לרמת ההקלה שהוא אמור לחוות עם המדרסים,אין מאה אחוז....מי שמבטיח לכם מאה אחוז הקלה עלול למצוא עצמו בסיטואציה מביכה.
אחוזי ההקלה שאנו מגיעים אליהם עם לקוחותינו הם מהגבוהים בתחום המדרסים.

 

יצירת קשר